Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Red Bull Air Race се завръща

Автор: SkiMag | Дата: 21 февр. 2014, 17:08

След месеци на планиране и подготовка, сезон 2014 на
Red Bull Air Race World Championship стартира в Абу Даби, за седми път, с 12 пилоти във върховна форма и готови да полетят в така очакваното завръщане на най-бързите моторни серии в света. Това ще стане следващата седмица.

Абу Даби отново ще приеме екстремното състезание.

Абу Даби отново ще приеме екстремното състезание. Снимки: Red Bull 

АБУ ДАБИ  (Обединени Арабски Емирства) – Red Bull Air Race

World Championship се изстрелва в небето на 28-ми февруари и 1-ви март.

Това е първото състезание на седмия сезон с триумфално завръщане в Абу Даби над искрящите води на Персийския залив. Настоящият шампион Пол Бонхом от Великобритания, който спечели последното състезание в Абу Даби през 2010 г., ще се стреми да защити титлата си с летящ старт в столицата на ОАЕ. Той застава срещу 11 от най-талантливите пилоти в света във високоскоростен, нисковисочинен състезателен екшън пред очите на десетки хиляди зрители, които се
очаква да гледат от брега.

За Red Bull Air Race няма граници - в Рио 2000-та година

За Red Bull Air Race няма граници – в Рио 2000-та година

След 3-годишно прекъсване Red Bull Air Race
ще е по-голямо от всякога през 2014 г. Сезонът се състои от осем кръга, в седем страни, на три континента, включително Хърватия, Малайзия, Великобритания, Полша, САЩ и Китай.

„Всички сме изключително развълнувани, че след прекъсването Red Bull Air Race отново се завръща! Всеки един от пилотите, техниците и цялата организация, работиха на пълна пара в продължение на много месеци, за да се гарантира, че всички ние сме в топ форма за
провеждане на безопасно, вълнуващо и конкурентно състезание“, каза Джим ДиМатео, Състезателен Директор на Red Bull
Air Race Race.
„Абу Даби, със своето типично хубаво време в тази част на годината и прекрасните си гледки, е перфектното място за старт на сезона.“

Настоящият шампион Пол Бонхом

Настоящият шампион Пол Бонхом

Бонхом, шампионът за 2008-а Ханес Арч от Австрия, американецът Кърби Чамблис, който спечели световната титла през 2006 г., и останалите деветима въздушни аса от общо 10 националности ще се борят за ценни шампионатни точки в жарката пустинна топлина в първото за 2014 Red Bull Air Race World Championship.

„Моята основна цел е да спечеля, но изобщо не подценявам останалите“, казва Бонхом. Пилотите ще трябва първо да се запознаят с промените в правилата и как технически уеднаквените двигатели ще повлияят на представянето. „Мисля, че ще се справим добре, но това ще се види в Абу Даби“, добавя той. Бонхом заяви,
че е невъзможно да се правят прогнози за защита на титлата му. „Това е нов сезон и всички започваме начисто.“

Абу Даби – домакин на откриващото състезание на сезоните между 2005 и 2010 година, е позната територия за 12-те опитни Red Bull Air Race пилоти. Бонхом печели състезанието тук през 2008 и 2010 г., а унгарецът Петер Бесеньей победи през 2005 г. и след това през 2007 г. Чамблис спечели в Абу Даби през 2006, а Арч – през 2009.

370 км/ч край небостъргачите на Ню Йорк.

370 км/ч край небостъргачите на Ню Йорк.

В Red Bull Air Race пилотите се състезават за време, минавайки през изключително ниското височинно слалом трасе, изпълнено с Air Gate препятствия. Пилотите достигат скорост до 370 км/ч и понасят натоварвания до 10G в острите завои по трасето.

Капризните ветрове над Абу Даби могат да направят особено предизвикателно трасето, което се простира в продължение на осем километра над тюркоазените води пред Corniche Road. Ветровете може да духат постоянно в една посока, преди рязко да сменят посоката си и мигове след това да задухат в противоположната посока. Температурите в сухия регион понякога надхвърлят 30 градуса по Целзий в края на февруари.

Двигателите преминават сериозни тестове

Двигателите преминават сериозни тестове

Сезон 2014 обещава да бъде по-конкурентен от всякога, тъй като
всички 12 пилоти за първи път ще летят със стандартизирани двигатели и витла, за да се изравнят силитe им при старта, поставяйки ударение върху уменията за летене, а не върху мощността на двигателя.

Перките също минават обстоен преглед.

Перките също минават обстоен преглед.