Сочи чупи рекорд по реклама
Зимната олимпиада в Сочи вече
привлече рекорден брой рекламодатели. Общата сума на контрактите възлиза
на почти 1,5 млрд. долара, което е абсолютен рекорд не само за зимна, но и за лятна олимпиада. Освен
десетте глобални корпорации – традиционни партньори на Международния
олимпийски комитет, организаторите на игрите в Сочи подписали
маркетингови контракти с осем национални партньори. За сравнение, на
лятната олимпиада 2012 година в Лондон имало седем национални спонсори. Организационният комитет на „Сочи 2014” има три маркетингови
партньора, 31 доставчика и 46 компании, отчисляващи на Организационния
комитет плащания за продажбата на сувенирна продукция със символика на
игрите. Очаква се, че общо ще бъдат продадени повече от 5 млн. сувенири,
а плащанията на Организационния комитет ще надхвърлят 30 млн. долара.